FANDOM

Wołk (ros. Вoлк, czyli Wilk), właściwie Wiktor Christienko (ros. Виктор Христéнко) – drugorzędny antagonista występujący w grze Call of Duty: Modern Warfare 3 z 2011 roku, członek Wewnętrznego Kręgu oraz prawa ręka Władimira Makarowa.

Biografia Edytuj

Wołk specjalizował się w tworzeniu bomb chemicznych. Za pośrednictwem założonej przez siebie spółki Fregata Industries transportował je na polecenie Makarowa. Bywało też, że sam nadzorował transport ładunków.

Podczas kampanii paryskiej Wołk zostaje wytropiony, a następnie zatrzymany przez współpracujące ze sobą oddziały Delta Force oraz GIGN. W trakcie zatrzymania próbował zbiec samochodem prowadzonym przez żołnierzy rosyjskich, jednak próba ucieczki zakończyła się niepowodzeniem.

Po aresztowaniu, eskortowany przez Delta Force, został przetransportowany z Francji do Stanów Zjednoczonych, gdzie podczas przesłuchania wyjawił m. in. istnienie praskiej kryjówki Makarowa.

Dalszy jego los jest nieznany. Prawdopodobnie zginął na terenie Stanów Zjednoczonych, gdzie mógł zostać zakatowany na śmierć albo skazany na karę śmierci. Wiadomo tylko, że jego firma przewozowa została rozwiązana.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego pistolet Desert Eagle strzela ogniem automatycznym.