FANDOM

Rudy jest głównym antagonistą animowanego filmu Epoka lodowcowa: Era Dinozaurów (choć nie jest to do końca widoczne), a następnie w grze wideo. Jest złym Barionyksem – albinosem, wrogiem Bucka i Mamy Rex oraz największym drapieżnikiem w dolinie dinozaurów. Przez niego Buck stracił oko. Ciągle ściga łasicę, mając nadzieję na zemstę za wybicie zęba.

Biografia Edytuj

Epoka lodowcowa: Era dinozaurów Edytuj

Przed wydarzeniami z filmu, Rudy zaatakował Bucka i uszkodził mu prawe oko. Potem zjadł Bucka, ale zanim zdołał go połknąć, Buck wystrzelił się z jego paszczy, wyrywając mu jeden z zębów.

Podczas filmu, Rudy, aż do kulminacji, widać go było tylko w cieniu, by pokazać jego zły charakter i masywny wygląd. Podąża śladami Bucka i stada, planując ich zasadzić we właściwym momencie. Buck (jak również Mama rex) od czasu do czasu słyszą jego głośne okrzyki z lasu. Udaje mu się dogonić Sida, przypadkowo zostawionego przez Mommę. Przerażony Sid ucieka od Rudiego, biegnąc do rzeki lawy. Przed odejściem, Rudy uderza na ziemię, powodując, że lawa sprowadza się z powrotem i porywa Sida, aby zostać uratowanym przez Bucka i pterozaura przed upadkiem do wodospadu lawy.

Pod koniec filmu, gdy Sid zostaje uratowany, Rudy zasadza się w jaskini na Bucka, Mańka, Elę, Diego, oposy i nowo narodzone dziecko Brzoskwinkę wewnątrz jaskini, dzięki której można było podróżować do ​​świata dinozaurów. Buck pokonuje Rudy'ego dzięki Mańkowi, Diego i Sidowi, którzy go związali. Sid przypadkowo potyka się o linę, pozwalając Rudy'emu na uwolnienie się. Zanim Rudy może dokonać zemsty, Mama Rex, we właściwym czasie, zaczyna walczyć z Rudym i spycha go w przepaść, rzekomo go zabijając. Buck okazuje się żałować śmierci Rudy'ego, ponieważ walka z nim była jego pasją. Jednak później okazuje się, że Rudy przeżył upadek, po czym swoją walkę z Buckiem, który zaczyna go ujeżdżać (co niezbyt podoba się Rudy'emu).