FANDOM

Dawno temu łuk i strzała były ostatecznym osiągnięciem technologicznym. To było używane przez Genghis Chana, aby wykuć imperium rozciągające się po Azji, od zimowych lasów Ukrainy po wschodnie brzegi Korei. Teraz, kto trzyma broń wyprodukowany przez firmę Stark Industries, rządzi światem ... a wkrótce będzie moja kolej.

Raza – przywódca grupy terrorystycznej Ten Rings.

Biografia Edytuj

Iron Man (2008) Edytuj

Raza był jednym z liderów grupy terrorystycznej zwanej Dziesięcioma Pierścieniami. Po tajnym porozumieniu z Obadiah Stanem, Raza porwał Tony'ego Starka, który w tym czasie przebywał w Afganistanie. Raza chciał, aby Stark zrobił mu jeden z najnowszych pocisków Stark Industries.

Po tym jak Stark uciekł za pomocą zbudowanej przez siebie zbroi, Raza spotkał się ze Stanem w celu przeprowadzenia dalszej transakcji. Stane przybył do obozu Raza w konwoju z oddziałem uzbrojonych strażników. To spotkanie zakończyło się, gdy Stane zdradził Razę, używając specjalnego urządzenia, żeby go sparaliżować w jego namiocie. Nie zabił Razy, ale kazał zabić jego ludzi. Nie wiadomo co się z nim później stało.