FANDOM

Cain Marko (znany jako Juggernaut) jest wspierającym antagonistą w X-Men: Ostatni Bastion i drugorzędnym antagonistą w Deadpool 2.

Jest członkiem Bractwa Mutantów i więżniem DMC w Deadpool 2.

Został zagrany przez Vinniego Jonesa w X-Men: Ostatni Bastion, a głos w Deadpoolu 2 podłożył mu Ryan Reynolds, czyli tytułowy Deadpool.

Biografia Edytuj

X-Men: Ostatni Bastion Edytuj

Został zwerbowany przez Magneto po tym, jak został uwolniony z więzienia przez US Forces i wkrótce stał się jednym z zaufanych strażników Magneto, obok Mystique i innych. Kiedy Magneto próbował zrekrutować Jean Grey, Wolverine i kilku innych mutantów walczyło z Juggernautem. Ale Cain pozostał zwycięzcą w ostatecznej rozgrywce. Wysłano go następnie, by zabił źródło mutantów, "Leecha" w Alcatraz.Kitty Pride, pseudonim Shadowcat została wysłany, aby ścigać Juggernaut i uniemożliwić mu ukończenie misji. Juggernaut się wściekł, a potem ścigał za nią. W końcu został znokautowany przez ścianę podczas infiltracji Kitty i Leecha. Nie wiadomo, czy jeszcze żyje.

Deadpool 2 Edytuj

Juggernaut jest początkowo zamknięty w więzieniu DMC w miejscu wykluczonym z bycia najniebezpieczniejszym mutantem. Po pojawieniu się Cable'a i zniszczeniu więzienia, pozostali mutanci zostają przeniesieni do więzienia o maksymalnym bezpieczeństwie, w tym do Juggernauta i Firefista. Podczas bitwy Russell uwalnia Juggernauta, który niszczy ciężarówkę i ucieka z Russellem. Cable postanawia połączyć siły z Deadpoolem i planują powstrzymać Russella przed zabiciem Headmastera, który doprowadza Russella od morderczej ścieżki. Wilson, Cable i Domino przybywają do sierocińca, aby powstrzymać Russella i Juggernauta, ale trudno im walczyć z drugim, który okazuje się dla nich zbyt potężny. Colossus przybywa i walczy z Juggernautem wystarczająco długo, by Cable i Wilson mogli dogonić Russella. Colossus, Negerson Teenage Warhead i Yukio zdołali pokonać Juggernaut, powodując, że wpadł do łaźni wodnej, podczas gdy Warhead użyła swojej mocy, aby pozorować porażenie prądem go na śmierć, niestety przeżył, wychodząc z wody.