FANDOM

Jackson Brice – był trzeciorzędnym antagonistą w filmie Spider-Man: Homecoming z 2017.

Był członkiem gangu Adrian Toomesa, lecz rzadko obchodziły go jego rozkazy, przez co zginął.

Grał go aktor Logan Marshall-Green.

Biografia Edytuj

Spider-Man: Homecoming Edytuj

Jackson był członkiem organizacji Adriana Toomes'a, która miała sprzątać miasto po bitwie w Nowym Jorku w 2012. Kiedy Kontrola Zniszczeń przejęła robotę, Brice wraz z kolegami został wyrzucony na bruk.

Jackson dołączył do Toomes'a, który wziął elementy technologii Chitauri do stworzenia futurystycznej broni i zszedł na kryminalną drogę.

Parę lat później wraz z Hermanem Schultz próbował sprzedać Aaronowi Davisowi swoje futurystyczne bronie, lecz transakcja została przerwana, kiedy wkroczył Spider-Man.

Brice uderzał Spider-Mana swoimi rękawicami. Schultz zapalił vana i próbowali odjechać, lecz Spider-Man cały czas ich ścigał. Wkrótce przestępcy wezwali Vulture'a, który powstrzymał bohatera, a Brice i Schultz mogli odjechać do bazy.

Na miejscu Brice rozzłościł Toomes'a, który był wściekły, że odpalił broń w miejscu publicznym. W końcu zwolnił go, lecz kiedy ten szantażował go, że powie o kryminalnym życiu Adriana jego krewnym, ten wpadł w szał i zabił go (wprawdzie myśląc, że broń, której użył była działkiem anty-grawitacyjnym).

Galeria Edytuj

Spider-Man: Homecoming Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W komiksach nazywa się Montana i jego broń to lasso.