FANDOM

Freezer – jeden z głównych antagonistów w Dragon Ball Z oraz założyciel Galaktycznej Armii Freezera.

Formy Edytuj

Pierwsza Forma Edytuj

W swojej pierwszej formie jest bardzo mały, z dwoma czarnymi rogami (podobny do Kapitana Ginyu, przywódcy jego elitarnej armii, Oddziału Ginyu) i długi ogon z fioletowym szpicem na końcu. Nosi także czarne szorty i zbroję Saiyan, z wyjątkiem tego że jest fioletowy, a nie biały, czarny lub niebieski jak jego poplecznicy.

Po treningu przez cztery miesiące, jego moc w tej formie staje się tak wielka, że mówi się, że nawet Ostateczny Gohan (jako Super Saiyanin) nie może stoczyć z nim walki, nawet przy pomocy Piccolo, Tenshinhana, Krillina, Roshi i Jaco.

Druga Forma Edytuj

Rozbija swoją zbroję, zanim przekształci się w swoją drugą formę, która jest znacznie większa i wyższa niż jego pierwsza forma. W tej formie jego rogi są jak u byka, a jego głos brzmi bardziej męsko, prawie tak głęboko jak u Piccolo.

Trzecia Forma Edytuj

W swojej trzeciej formie ma dłuższą głowę i cztery białe rogi, twarz podobną do kaczki i kilka kolców na plecach, a ramiona mają kształt podobny do zbroi Saiyan. Jego głos brzmi jak jego pierwsza i druga forma razem, a jego wygląd jest podobny do ksenomorfa z serii Obcy.

100% Pełnej Mocy Edytuj

Może również zasilić się do 100% swojego maksimum i zwiększyć moc.