FANDOM

Donald Pierce – drugorzędny antagonista w filmie Logan z 2016 roku. Jest prawą ręką Zandera Rice'a.

Biografia Edytuj

Razem ze swoimi podwładnymi został wysłany, aby sprawdzić Laurę Kinney spowrotem do Rice'a. Po raz pierwszy spotyka się z Loganem w jego limuzynie, gdzie mówi Loganowi, że jest jego fanem. Jakiś czas później wraz ze swoją bandą zjawia się na granicy Meksykańskiej, gdzie mieszka Logan. Spotyka ponownie Logana. Niestety Logan, Laura u Charles Xavier uciekają.

Później spotyka się z Zanderem Rice'em, kiedy ten przylatuje helikopterem. Obserwuje jak Rice przesłuchuje Calibana. Później Caliban przejmuje kontrolę nad X-24, który zabija kilku żołnierzy. Caliban następnie próbuje wysadzić siebie, Pierce'a oraz Rice'a granatami. Ale obaj przeżywają.

Pierce następnie dochodzi do siebie w bazie Zandera. Po tym jak odkrywa lokalizację zmutowanych dzieci, to natychmiast informuje o tym Rice'a. Dr. Zander wysyła Pierce'a i jego ludzi do ataku i przechwycenia zmutowanych dzieci. Jednak zjawia się Logan i zabija kilku bandytów. W tym czasie zabija Rice'a oraz strzela do mechanicznej dłoni Donalda. Donald uwalnia X-24, aby zabił Logana. Pierce zostaje otoczony i zabity przez zmutowane dzieci.